Tercüme Bürosu Nasıl Açılır?

Öncelikle, neden çeviri bürosu açmak istediğinizi düşünün? Çeviri bürosu işletmek için sadece çeviri yapmak yeterli değildir. Bunun için gerekli bilgi ve beceriye sahip olmak lazımdır.

 

ŞU ANKİ YASALARA GÖRE;

1- Uygun bir yer bulup, büro donanımlarını tamamlamak,

2- Kendinize uygun mesleki bir teşekküle üye olmak,

3- Kendiniz veya muhasebeciniz kanalı ile Vergi Dairesine bir dilekçe ile müracaat etmek,

4- Serbest Meslek Kazanç Defteri alarak, notere tasdik ettirmek. Serbest Meslek Makbuzu hazır alıp notere tasdik ettirebilir veya kendi isminize göre Maliye Anlaşmalı Matbaalarda özel bastırabilirsiniz.

 

ŞİRKET OLARAK KURANLAR İSE, STANDART ŞİRKET PROSEDÜRÜNE UYACAKTIR.